搜索此博客

2024年3月14日星期四

排除 刺突蛋白 单方验方

 排除 刺突蛋白 单方验方

Not A Number

@myhiddenvalue

https://x.com/myhiddenvalue/status/1765476079593230421?s=20


Spike Detox Goes Mainstream: First-Ever Protocol Appears in U.S. Medical Journal Here's the published protocol for getting better: • Nattokinase: 2000 fibrin units (100 milligrams) orally twice a day without food • Bromelain: 500 milligrams orally once a day without food • Curcumin: 500 milligrams orally twice a day (nano, liposomal, or with piperine additive suggested) SHARE with friends - Stay Safe

Spike Detox 成为主流:首个方案出现在美国医学杂志上 


以下是已发布的改进方案:


纳豆激酶:2000 纤维蛋白单位(100 毫克),每天口服两次,不需进食


菠萝蛋白酶:每天口服一次 500 毫克,不与食物同服


姜黄素:每次 500 毫克,每天两次口服(纳米、脂质体或建议添加胡椒碱添加剂)

与朋友分享 - 确保安全



姜黄素含有有毒的维生素A。对我来说毫无意义。我拒绝。



松针茶(苏拉明)和蒲公英提取物在第二次疫苗接种后将我叔叔从死亡边缘拉了回来


艾草是天然的伊维菌素,所以有人告诉我,如果你住在一个仍然很难获得它的地区。不过你自己研究一下艾草吧。


Manlio Delogu

@Nibbaru23

https://x.com/Nibbaru23/status/1765521510028972131?s=20

3月7日

Sardinia here, Italy. I've watched his video on Vigilantfox. I'm not jabbed but I started this two weeks ago for my family that were jabbed. I'm doing it too since the university of California is now managing to put mRna in food, tobacco, mosquitos etc. Time will tell

这里是意大利的撒丁岛。我在 Vigilantfox 上看过他的视频。我没有被注射,但我两周前就开始为我被注射的家人做这件事。我也在这样做,因为加州大学现在正设法将 mRNA 放入食物、烟草、蚊子等中。时间会证明一切


说实话我不信任他。他永远不会谈论疫苗中的蛇毒或其他问题,他只谈论尖峰。所以我质疑他



没有评论:

精选博文

自主神经系统

  自主神经系统 自主神经系统的健康与调节:自然医学与现代医学的结合 中文内容: 自主神经系统概述 自主神经系统(Autonomic Nervous System,  ANS )是调节身体内脏器官、平滑肌及腺体活动的神经系统,主要负责无意识的生理功能,如心率、消化、呼吸和体温调节...

热门博文

长者精神健康系列

返回主页